Vi hjælper dig med rydning af dødsbo i Aarhus

Har du brug for at få ryddet et dødsbo i Aarhus omegn? Så står vi klar til at hjælpe dig, så der er det mindre, du skal tænke på i den svære tid.

Bestil afhentning

Bestil vores Affaldstaxa til at afhente dit storskrald på din adresse.

Vi tager slæbet

Vi kommer altid to mand, og vi laver med glæde alt det hårde arbejde.

Alt er inkluderet i prisen

Bortkørsel, sortering og genanvendelse er selvfølgelig med i prisen.

Vores service Affaldstaxa – kort og godt

Det er sjældent, at affaldsbranchen forbindes med høj service. Men som du kan se på vores Trustpilot-score, så beviser vi, at det godt kan lade sig gøre.

Pålidelig

  • Vi kommer inde for 48 timer
  • Ankomstvindue på ned til 2 timer
  • Faste og gennemskuelige priser
  • Al lastning udføres af os

Miljørigtig

  • Affaldet grovsorteres ved afhentning
  • Affaldet afleveres på landets bedste sorteringsanlæg
  • Op til 99% af affaldet genanvendes
  • Dokumentation for miljørigtig bortskaffelse
Sådan gør du

Sådan anbefaler vi at gribe rydning af dødsboet an

Der findes flere forskellige løsninger, når det kommer til rydning af dødsbo i Aarhus, men vi anbefaler, at du gør brug af vores såkaldte affaldstaxa. Her sender vi to af vores mest kyndige mænd ud til adressen i en stor varevogn, som de fylder med det hele eller dele af dødsboets inventar – afhængig af, hvad du ønsker.

Det betyder, du ikke selv behøver at løfte en finger eller bryde dit hoved med praktikker i denne svære tid, da vi står for alt lige fra slæberiet til sorteringen og selve bortskaffelsen. Alternativt kan du også vælge at bestille en af vores containere, hvis du ønsker at rydde dødsboet selv. I så fald leverer vi containeren til den pågældende adresse, og henter og tømmer den, når tiden er inde til det.

Et team fra Junkbusters der laster lastbilen med storskrald
Affaldstaxa

Rydning af dødsbo i Aarhus med affaldstaxa

Vi har stor forståelse for, at du står overfor en svær tid. Derfor kan du vide dig sikker på, at vi vil behandle din sag med stor respekt. Af samme grund, er vi yderst fleksible, hvad angår selve rydningen af dødsboet i Aarhus. Det kommer til at foregå i dit tempo og præcist, som du ønsker det.

Det vil sige, har du lyst til at deltage i rydningen, så er du hjertens velkommen til det – lad os gøre det til et fælles projekt. Har du derimod ikke lyst til at overvære det, så efterlader du blot en nøgle til os, så tager vi os af resten. Uanset hvad, så foreslår vi, at vi aflægger adressen i Aarhus et besøg inden selve rydningen af dødsboet. Blot så vi kan lægge en effektiv plan for, hvordan projektet skal foregå.

To gutter som bærer en køleskab som skal bortskaffes ned af en trappe.
Miljø og velgørenhed

Hvad gør vi af de ting, vi henter?

Vi har mange års erfaring med rydning af dødsbo i Aarhus, og vi har gennem tiden oparbejdet et tæt samarbejde med mange af de danske hjælpeorganisationer i omegnen – heriblandt Kræftens Bekæmpelse, Frelsens Hær og Dansk Røde Kors. Så det tøj og de møbler, vi henter, og som vi vurderer kan genbruges, donerer vi gratis til dem, så andre mennesker kan få glæde og gavn af det.

De resterende ting sørger vi for at bortskaffe på en miljømæssig korrekt måde. Hertil skal det siges, at vi ikke tjener noget på de ting, vi donerer. Derfor vil din pris for rydning af dødsbo i Aarhus være den samme, uanset om ejendelene doneres til velgørenhed eller ej. Skulle du have et ønske om at donere til en bestemt organisation, så kan vi med stor sandsynlighed også være behjælpelig med det – bare ring, og spørg.


Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os

Sidder du inde med spørgsmål, som du ikke føler, du har fået besvaret fyldestgørende? Eller vil du gerne vide mere om prisen på rydning af dødsbo i Aarhus? Så er du meget velkommen til at kontakte os. Vores dygtige medarbejdere sidder altid klar i den anden ende til at hjælpe dig. Du kan enten vælge at ringe til os på telefonnummeret: 70 70 24 20, eller sende os en mail til info@junkbusters.dk – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Ofte stillede spørgsmål om Junktrucks

Vi fjerner storskrald hurtigt og effektivt fra både bolig- og erhvervsejendomme. Vores service indeholder to mand, der laster dit affald fra overalt på din ejendom og rydder op efter arbejdet er udført. Vi tager os af gebyrer i forbindelse med den miljøvenlige bortskaffelse af dit affald. Du skal blot booke en tid, og så henter vi hurtigt og nemt dit storskrald.

Med vores affaldstaxa fjerner vi alt mellem himmel og jord, så længe det kan løftes af to personer. Du kan bl.a. få hentet:

  • Møbler: sofa, seng, madras, lænestol, skabe og andet storskrald
  • Elektronik og apparater: køleskab, fryser, vaskemaskine, tørretumbler, computer, stereoanlæg, printer og TV
  • Haveaffald: grene, græs, blade, jord, kompost og tørv
  • Træ: brænde, tømmer, krydsfinér, døre og indhegning
  • Kælder, loft og garage: kasser, bøger, køkkenudstyr, værktøj, tøj, pejs og plæneklipper
  • Konstruktion/nedrivning: gips, paller, tremmekasse, glas og beton
  • Tagdækningsvirksomhed/gulvlægger: fliser, asfalt, tæpper, træ og parket
  • Rydning af dødsbo

Vi kan ikke fjerne farlige materialer som maling, skadelige kemikalier, opløsningsmidler, motorolie, benzin, asbest, autobatterier, råt kød og fisk, medicinsk eller biologisk affald samt toksisk stof.

Vi kan dog tage f.eks. computerskærme, køleskabe og frysere med, selvom de er klassificeret som farlige. Men de skal bortskaffes separat, og afhændelelsesomkostningerne er højere. Derfor tilføjer vi et supplerende gebyr på din faktura. Hvis du er usikker på, om din affald er farligt, og om vi kan indhente det, er det en god idé, at du ringer til os for en sikkerheds skyld.

Husk også, at vi også tilbyder vores Junkbags og containere, hvis du har tungt affald eller større ting, der skal bortskaffes.

 

Generelt sættes prisen efter volumen. Dvs. hvor meget af vores Affaldstaxa, der er fyldt op med dit storskrald. Men hvis dine materialer er særligt tunge (f.eks. murbrokker eller beton), baserer vi det på vægt, fordi vi betaler for at bortskaffe disse materialer efter vægten.

Vores priser er baseret på mængden og typen affald, der fjernes. Du kan finde de opdaterede priser her på vores webside. Men indtil vi ser, hvad der skal fjernes, kan vi ikke garantere dig prisen, fordi vi ikke ved, om du har vurderet volumen korrekt. Inden vi begynder et job, vil vores team gennemgå de materialer, du vil have fjernet, og give dig en uforpligtende tilbud på, hvor meget opgaven vil koste. Du kan altid sige nej!

Forestil dig en stor kasse, der er 1 meter i bredden, 1 meter i højden og 1 meter i dybden.