Vi kommer 2 mænd i en Affaldstaxa og rydder lejlighed og hus

Har du brug for at få ryddet din lejlighed eller dit hus, så står vi klar til at rydde, sortere og bortskaffe dit affald på den mest hensigtsmæssige måde.

Bestil afhentning

Bestil vores Affaldstaxa til at afhente dit storskrald på din adresse.

Vi tager slæbet

Vi kommer altid to mand, og vi laver med glæde alt det hårde arbejde.

Alt er inkluderet i prisen

Bortkørsel, sortering og genanvendelse er selvfølgelig med i prisen.

Vores service Affaldstaxa – kort og godt

Det er sjældent, at affaldsbranchen forbindes med høj service. Men som du kan se på vores Trustpilot-score, så beviser vi, at det godt kan lade sig gøre.

Pålidelig

  • Vi kommer inde for 48 timer
  • Ankomstvindue på ned til 2 timer
  • Faste og gennemskuelige priser
  • Al lastning udføres af os

Miljørigtig

  • Affaldet grovsorteres ved afhentning
  • Affaldet afleveres på landets bedste sorteringsanlæg
  • Op til 99% af affaldet genanvendes
  • Dokumentation for miljørigtig bortskaffelse


Samarbejdsaftaler

Er du interesseret i en løbende aftale?

Ring til vores kundeservice, hvis du er interesseret i en løbende aftale, og hør hvad vi kan gøre for dig!

Spar penge hver gang

Har du ofte behov for vores service, kan der være mulighed for at opnå rabatter

Spar tid på bestilling

Du får et login og skal kun angive få detaljer for at gennemføre en bestilling

Oplev hurtigere levering

Vi kan, afhængigt af aftale, tilbyde endnu hurtigere afhentning


Nemt og hurtigt

Kom nemt af med dit affald

Står du overfor en flytning eller en ombygning, så kan Junkbusters hjælpe dig med rydningen af lejligheden og huset. Vi er landsdækkende og hjælper både privatkunder og virksomheder.

Hvis vi skal gøre alt arbejdet for dig, så er vores Affaldstaxa den optimale løsning for dig. Her sender vi to friske mænd i en affaldstaxa og hjælper dig med rydning af lejlighed og hus. Vi bortskaffer affaldet efter miljøvenlige principper, og så er vi effektive og møder til den aftalte tid med et vindue på helt ned til to timer.

Vi har branchens bedste kundeservice, så er du i tvivl om, hvilken løsning der er den mest optimale for dig, så sidder vi klar til at guide dig i den rigtige retning, hjælper dig med at bestille eller svare på alle de andre spørgsmål, som du måtte have.

Et team fra Junkbusters der laster lastbilen med storskrald
Hurtigt og nemt

Hurtig og nem rydning af lejlighed og hus

Skal du have ryddet dit hus eller lejlighed, og har du brug for en hjælpende hånd? Så er vi klar til at hjælpe dig. Med vores affaldstaxa afhenter vi affaldet, transportere det hen på den nærmeste genbrugsstation, hvor vi sorterer affaldet og bortskaffer det efter miljøvenlige principper.

Du kan også vælge vores Junkbags, hvor du selv kan stå for sorteringen. Vores bigbags fås i 3 forskellige størrelse, vi anbefaler en bigbag hvis man ikke har store mængder affald, efter rydning af lejlighed og hus. Har du derimod enorme mængder affald efter rydning af hus og lejlighed, vil vi anbefale en container løsning.

Vores containere fås også i forskellige størrelse og fås både som åbne og lukkede containere. Mangler du hjælp til den rigtige størrelse bigbag eller container, så sidder vi klar ved telefonen til at hjælpe dig.

To gutter som bærer en køleskab som skal bortskaffes ned af en trappe.
Miljø

Fokus på miljørigtig bortskaffelse og genanvendelse

Hvis CSR og miljø er vigtigt for dig, så er Junkbusters med garanti det rigtige valg. Vi samarbejder kun med landets bedste modtagestationer, der genanvender op til 99 % af det sorteringsegnede affald. Derudover samarbejder vi med flere forskellige velgørenhedsorganisationer, for at få genbrugt så meget som muligt. Vores tre koncepter gør, at du kan vælge det eller de koncepter, der passer bedst til din rydning af lejlighed og hus. Du kan altså få ro i maven med Junkbusters.


Ofte stillede spørgsmål om Affaldstaxa

Vi fjerner storskrald hurtigt og effektivt fra både bolig- og erhvervsejendomme. Vores service indeholder to mand, der laster dit affald fra overalt på din ejendom og rydder op efter arbejdet er udført. Vi tager os af gebyrer i forbindelse med den miljøvenlige bortskaffelse af dit affald. Du skal blot booke en tid, og så henter vi hurtigt og nemt dit storskrald.

Med vores affaldstaxa fjerner vi alt mellem himmel og jord, så længe det kan løftes af to personer. Du kan bl.a. få hentet:

  • Møbler: sofa, seng, madras, lænestol, skabe og andet storskrald
  • Elektronik og apparater: køleskab, fryser, vaskemaskine, tørretumbler, computer, stereoanlæg, printer og TV
  • Haveaffald: grene, græs, blade, jord, kompost og tørv
  • Træ: brænde, tømmer, krydsfinér, døre og indhegning
  • Kælder, loft og garage: kasser, bøger, køkkenudstyr, værktøj, tøj, pejs og plæneklipper
  • Konstruktion/nedrivning: gips, paller, tremmekasse, glas og beton
  • Tagdækningsvirksomhed/gulvlægger: fliser, asfalt, tæpper, træ og parket
  • Rydning af dødsbo

Vi kan ikke fjerne farlige materialer som maling, skadelige kemikalier, opløsningsmidler, motorolie, benzin, asbest, autobatterier, råt kød og fisk, medicinsk eller biologisk affald samt toksisk stof.

Vi kan dog tage f.eks. computerskærme, køleskabe og frysere med, selvom de er klassificeret som farlige. Men de skal bortskaffes separat, og afhændelelsesomkostningerne er højere. Derfor tilføjer vi et supplerende gebyr på din faktura. Hvis du er usikker på, om din affald er farligt, og om vi kan indhente det, er det en god idé, at du ringer til os for en sikkerheds skyld.

Husk også, at vi også tilbyder vores Junkbags og containere, hvis du har tungt affald eller større ting, der skal bortskaffes.

 

Generelt sættes prisen efter volumen. Dvs. hvor meget af vores Affaldstaxa, der er fyldt op med dit storskrald. Men hvis dine materialer er særligt tunge (f.eks. murbrokker eller beton), baserer vi det på vægt, fordi vi betaler for at bortskaffe disse materialer efter vægten.

Vores priser er baseret på mængden og typen affald, der fjernes. Du kan finde de opdaterede priser her på vores webside. Men indtil vi ser, hvad der skal fjernes, kan vi ikke garantere dig prisen, fordi vi ikke ved, om du har vurderet volumen korrekt. Inden vi begynder et job, vil vores team gennemgå de materialer, du vil have fjernet, og give dig en uforpligtende tilbud på, hvor meget opgaven vil koste. Du kan altid sige nej!

Forestil dig en stor kasse, der er 1 meter i bredden, 1 meter i højden og 1 meter i dybden.