Helpdesk Medarbejder - Junkbusters

Junkbusters er Junk made easy!
Hos Junkbusters har vi skabt helt nye rammer og måder at arbejde i affaldsbranchen. Vi har teknologien i højsædet og har placeret os som et af Europas teknologisk førende inden for branchen. Teknologien hjælper os til at bringe kundeservicen helt i højsædet, hvor vi ikke kun hjælper vores kunder af med deres affald, men også rådgiver dem om hele processen.
Vi er hos Junkbusters et samlet team, hvor der er tæt samarbejde mellem de forskellige afdelinger og med vores flade virksomhedsstruktur er der ikke langt fra tanke til handling.

 

Om jobbet
Som medarbejder i Helpdesk er du en del af frontlinjen. Med dine enestående kundeserviceevner skal du sikre dig at kunderne får den bedste oplevelse når de taler med dig. Dit vigtigste redskab er telefonen, hvor du med et smil rådgiver vores kunder til den helt rigtige løsning for dem. Jobbet indebærer også besvarelse af e-mail og administrative opgaver.

De primære arbejdsopgaver

  • Kundeservice ved henvendelser omkring bestillinger, priser, ordrestatus, rådgivning mv. samt hjælpe kunderne på vores hjemmeside og app.
  • Daglig disponering af vores lastbiler.
  • Intern salgssupport for salgsafdelingen.
  • Administrativt arbejde som anmeldelse af byggeaffald, søgning af deklarationer for kunder og meget mere.

 

Vi forestiller os at du
Brænder for at yde den bedste service, både for kunder såvel som kollegaer. Det er en fordel, men ikke et krav, at du kender til branchen. Derudover kan du identificere dig med nedenstående.

  • Du kan have flere bolde i luften ad gangen, imens du yder en fantastisk service.
  • Du er udadvendt og imødekommende.
  • Du har god forståelse for IT og er lærenem.
  • Du er fleksibel og omstillingsparat.

 

Vi tilbyder
At lære dig at elske Junk! Og en udfordrende stilling i en virksomhed som går nye veje og hvor du får en varieret hverdag. Hos Junkbusters er vi nede på jorden, der er god plads til humor og det gode kollegiale fællesskab er i højsædet. Du vil modtage en grundig oplæring, hvorefter vi støtter og hjælper dig i din videre udvikling.

Hvis du vil være en del af Junkbusters familien, så send din ansøgning og CV til vores kundeservicechef Jesper Bogetoft Christensen på workwithus@junkbusters.dk, I emnefeltet skal du skrive “Ansøgning: Helpdesk medarbejder

 

Praktiske detaljer
Løn forhandles efter kvalifikationer.
Stillingen er en fuldtidsstilling.
Arbejdstiden er fordelt mellem mandag-fredag og i tidsrummet 07:00 – 16:00.
Du kommer til at sidde på vores kontor på Amager.
Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse forventes at være start oktober.