Vi kommer 2 mænd i en Affaldstaxa og hjælper dig med rydning af dødsbo
Har du brug for at få ryddet et dødsbo, så står vi klar til at hjælpe dig i en svær tid.
Har du brug for at få ryddet et dødsbo, så står vi klar til at hjælpe dig i en svær tid.
Bestil vores Affaldstaxa til at afhente dit storskrald på din adresse.
Vi kommer altid to mand, og vi laver med glæde alt det hårde arbejde.
Bortkørsel, sortering og genanvendelse er selvfølgelig med i prisen.
Det er sjældent, at affaldsbranchen forbindes med høj service. Men som du kan se på vores Trustpilot-score, så beviser vi, at det godt kan lade sig gøre.
Hos Junkbusters tilbyder vi forskellige løsninger til bortskaffelse af alt affald. Vi vil anbefale vores affaldstaxaer, hvis du står i en situation, hvor du skal have ryddet et dødsbo. Vi sender to mænd som klarer besværet for dig lynhurtigt i både København og Aarhus området.
Du slipper for at slæbe, sorterer og bortskaffe ejendelene fra boligen. I vores affaldstaxa henter vi alt fra boligen eller det der ønskes. Det inkluderer også at vi donerer, det vi kan, og bortskaffer resten på en miljømæssig korrekt måde. Vi er her for at hjælpe dig i en svær tid!
Situationer, hvor rydning af dødsbo er nødvendigt, er som regel forbundet med utryghed og frustration. Vi har naturligvis stor forståelse for jeres situation, og derfor det er vigtigt for os, at I føler jer trygge ved at overlade rydningen af boligen til os.
Vi ønsker at tilbyde jer den bedst mulige service ved at lytte til jeres behov og forsøge at tilpasse os herefter. Ved bestilling af rydningen af dødsboet vil I blive mødt af vores venlige personale, som er der for at give jer en god oplevelse og kompetent rådgivning! Vi har stor erfaring med rydning af dødsbo, og vi sørger derfor for, at I får en behagelig oplevelse i en ubekvem tid.
Hos Junkbusters arbejder vi sammen med forskellige velgørenhedsorganisationer. Vi har et tæt samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, Frelsens Hær og Dansk Røde Kors. Hvert år donerer vi flere tons tøj og møbler til genbrug. Det er dog ikke alt, som velgørenhedsorganisationerne kan bruge, og i disse tilfælde sørger vi for at, at det vi henter bortskaffes på en miljømæssig og korrekt måde.
Junkbusters har ingen fortjeneste på de ting som doneres til velgørenhed. Derfor vil prisen for oprydning af et dødsbo være den samme, uanset om tøj og møbler bliver doneret til et godt formål eller ej. Har du specifikke ønsker omkring donation eller en bestemt organisation, som det skal doneres til, så kan vi i de fleste tilfælde sagtens klare det. Giv os blot et kald på vores telefon: 70 70 24 20. og lad os finde den bedst mulige løsning for dig.
Vi har branchens bedste kundeservice, så er du i tvivl om hvilken løsning der er den mest optimale for dig, sidder vi klar til at guide dig i den rigtige retning, hjælper dig med at bestille eller svare på alle de andre spørgsmål, som du måtte have.
Hos os kan du forvente, at vi rydder boligen med respekt for både de pårørende og den afdøde. I bestemmer selv, hvordan rydningen af dødsboet skal foregå.
I nogle tilfælde har vi oplevet at pårørende ønsker at deltage i rydningen af boligen, og det er helt i orden med os. Alt afhængig af opgavens omfang vil vi, inden rydningen skal foregå, aflægge et besøg på adressen, hvor vi vurderer opgavens omfang, og aftaler hvordan det skal foregå. Uanset om I ønsker at deltage i processen, eller om I ønske at overlade en nøgle til os, så er det jer, som sætter proceduren.
Når du vælger at bruge os, hos Junkbusters, kan vi bistå, og hjælpe jer i hele processen med et dødsbo. Vi ved, at det for mange er en rigtig hård tid, og det kan være svært at tage stilling til at rydde ud og rydde op i et dødsbo, mange er i sorg, og har ikke overskud til det. Men vælger du at bruge os, så lægger vi sammen en god plan for processen, og vi kan bortskaffe, lige det du ønsker. Du er altså i rigtig gode og trygge hænder, når du benytter dig af os til at rydde ud i dødsboet.
Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg i processen, derfor tager vi også altid en snak med dig først, inden vi går i gang med planlægningen – og det er naturligvis helt uforpligtende. I samtalen kan vi vende, hvornår du ønsker at få ryddet døsboet, hvor meget der er, og om du har ønsker til eventuelle donationer. Hvis du ønsker at donere skal du selv indgå aftalen med den organisation som du ønsker vi giver det til. Har du spørgsmål vedrørende det praktiske i forhold til rydning af dødsbo eller ansvarlig bortskaffelse, er du altid velkommen til at ringe og høre nærmere om, hvordan vi håndterer dødsbo. Du kan kontakte os på telefon: 70702420.
Ved rydning af dødsbo kan vi rydde dødsbo i vores affaldstaxa i Københavnsområdet og i Aarhus og omegn. Husk, at vi også er leveringsdygtige i containere til hele landet, hvis du eksempelvis ønsker at rydde boligen selv. Vi leverer den bestilte container til den angivne adresse, og vi henter og tømmer den efter vores miljøbevidste procedure.
Vores Junkbags (bigbags) i forskellige størrelser kan du finde i byggemarkeder over hele landet, og de kan sagtens bruges til mindre boliger.
Hos Junkbusters opkøber vi ikke inventar eller lignende, når vi tømmer boligen. Vores ekspertise ligger i at rydde og afskaffe effekter ved hjælp af effektive og miljøvenlige metoder. Hvis du mener, at boligen indeholder noget af værdi, så anbefaler vi, at du kontakter en lokal opkøber. Ved at lade hver enkelt firma arbejde inden for sin ekspertise, vil du som kunde altid være sikret den bedst mulige pris.
Vores prissætning for rydning af dødsbo sættes ud fra kubikmeter og estimeret tidsforbrug. Vi fejer pænt efter os, i og omkring boligen, men vi varetager ikke den efterfølgende slutrengøring af boligen. Slutrengøringen overlader vi til de virksomheder, som er eksperter i rengøring.
Vores førsteprioritet at skabe en helhedsløsning, hvor både pris og service kommer dig til gode, og hvor du føler dig tryg gennem hele processen.
Vi er klar til at give en hjælpende hånd!
Vi fjerner storskrald hurtigt og effektivt fra både bolig- og erhvervsejendomme. Vores service indeholder to mand, der laster dit affald fra overalt på din ejendom og rydder op efter arbejdet er udført. Vi tager os af gebyrer i forbindelse med den miljøvenlige bortskaffelse af dit affald. Du skal blot booke en tid, og så henter vi hurtigt og nemt dit storskrald.
Med vores affaldstaxa fjerner vi alt mellem himmel og jord, så længe det kan løftes af to personer. Du kan bl.a. få hentet:
Vi kan ikke fjerne farlige materialer som maling, skadelige kemikalier, opløsningsmidler, motorolie, benzin, asbest, autobatterier, råt kød og fisk, medicinsk eller biologisk affald samt toksisk stof.
Vi kan dog tage f.eks. computerskærme, køleskabe og frysere med, selvom de er klassificeret som farlige. Men de skal bortskaffes separat, og afhændelelsesomkostningerne er højere. Derfor tilføjer vi et supplerende gebyr på din faktura. Hvis du er usikker på, om din affald er farligt, og om vi kan indhente det, er det en god idé, at du ringer til os for en sikkerheds skyld.
Husk også, at vi også tilbyder vores Junkbags og containere, hvis du har tungt affald eller større ting, der skal bortskaffes.
Generelt sættes prisen efter volumen. Dvs. hvor meget af vores Affaldstaxa, der er fyldt op med dit storskrald. Men hvis dine materialer er særligt tunge (f.eks. murbrokker eller beton), baserer vi det på vægt, fordi vi betaler for at bortskaffe disse materialer efter vægten.
Vores priser er baseret på mængden og typen affald, der fjernes. Du kan finde de opdaterede priser her på vores webside. Men indtil vi ser, hvad der skal fjernes, kan vi ikke garantere dig prisen, fordi vi ikke ved, om du har vurderet volumen korrekt. Inden vi begynder et job, vil vores team gennemgå de materialer, du vil have fjernet, og give dig en uforpligtende tilbud på, hvor meget opgaven vil koste. Du kan altid sige nej!
Forestil dig en stor kasse, der er 1 meter i bredden, 1 meter i højden og 1 meter i dybden.